• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

G

Groda12354

Gäst
Poäng: 0
Kan verkligen bekräfta att detta inte är Scam. Lånat 25tkr. Snabbt och smidigt.

Gällande kontokontrollen så är det enbart för verifiering. Jag hade aldrig annars fått lån. Mitt kontot som jag använde har jag enbart stora spelinsättningar ifrån samt låneinbetalningar.. ingen lön eller annat. Detta kontot är de som jag har blivit verifierad på.

Väldigt smidigt också med swishinbetalning måste jag säga.

Återstår att se om de höjer beloppen senare.. som jag skrivti innan så förstår jag verkligen inte hur de ska få ihop detta med denna låga ränta.. tror jag fick 6% som kan jämföras mot 30% som liknande tjänster tar. Det som är märkligt att det är starka investerare som står bakom som inte skulle låna ut sina pengar till något som de verkligen inte trodde på.. Ska bli spännande att följa.. hoppas verkligen det snurrar på för dom..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
K

Karls554

Gäst
Poäng: 0
Kan verkligen bekräfta att detta inte är Scam. Lånat 25tkr. Snabbt och smidigt.

Gällande kontokontrollen så är det enbart för verifiering. Jag hade aldrig annars fått lån. Mitt kontot som jag använde har jag enbart stora spelinsättningar ifrån samt låneinbetalningar.. ingen lön eller annat. Detta kontot är de som jag har blivit verifierad på.

Väldigt smidigt också med swishinbetalning måste jag säga.

Återstår att se om de höjer beloppen senare.. som jag skrivti innan så förstår jag verkligen inte hur de ska få ihop detta med denna låga ränta.. tror jag fick 6% som kan jämföras mot 30% som liknande tjänster tar. Det som är märkligt att det är starka investerare som står bakom som inte skulle låna ut sina pengar till något som de verkligen inte trodde på.. Ska bli spännande att följa.. hoppas verkligen det snurrar på för dom..
Och hur lång tid tog de från att du ansökt till att du vart kontaktad och hade pengarna?
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
Undrar om det här är scam fake eller ja vet vad för bluffmakeri. Har ju varit intressekoll ett bra och ovanligt lång tid måste jag säga. Tror de försörjer sig genom att sälja vidare kreditkontrolls uppgifter vidare faktiskt, avråder från att intresseanmäla fram till attt de faktiskt erbjuder kunder lån.
Jag har fått lån
 
C

CinnamonGirl

Gäst
Poäng: 0
Vore underbart om man fick ett mail att ansöka om en kredit nu haha. Undra hur länge alla som fått prel bevlijat ett belopp ska få vänta på förlanseringen. Vågar inte maila mer och fråga heller. Vill ju inte verka depserat, men vore skönt att kunna fixa lite små "skit" krediter som är dyra med hjälp av dom här..
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 310
Mottagna reaktioner
1 116
Poäng
897
Jag har fått 25 000 kr utbetalda efter en dag.
Kan inte hända så mycket mer än att om dom är fake så åker dom dit för avtalsbrott!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp